Akademia Życia

Terapia, jasnowidzenie to moja pasja. Udzielam konsultacji, porad duchowych oraz przepowiadam przyszłość. Jednak nie jestem typową wróżką czy jasnowidzem. W swojej pracy staram się nakierować Cię na właściwą drogę i zwrócić uwagę na te aspekty twojego życia, które Ci umykają, a mogą rozświetlić drogę twojego życia.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 stycznia 2013

Co powinniśmy wiedzieć o sklepie internetowym



Zakupy online stają się coraz bardziej popularne, co jest przyczyną powstawania coraz większej ilości sklepów internetowych.  Wielu przedsiębiorczych użytkowników Internetu oraz przedsiębiorców decyduje się na zakładanie sklepów internetowych oraz sprzedaży internetowej swoich produktów. Wynika to z tego, iż tego typu prowadzona działalność posiada wiele korzyści dla właścicieli jak i klientów. Do najważniejszych z nich należą:

ü 1.. Sklep internetowy ma zasięg taki jak ma Internet, czyli nieograniczony. Do twojego sklepu mogą zajrzeć osoby, będącymi użytkownikami Internetu na całym świecie. Jednym słowem twój sklep ma globalną rangę, a tym samym ściąga potencjalnych nabywców towarów i usług z całej planety. W tym wypadku warto pomyśleć o wielojęzyczności naszej witryny handlowej. Ma to znaczenie gdy zależy nam na przyciągnięcie również klienta za zagranicy. W tym wypadku warto również cała obsługę zamówień i płatności dostosować do realizacji usług przez nasz portal dla nabywców z innych krajów.
ü  2.Do oferty sprzedaży internetowej  jest  dostęp przez 24 godziny na dobę. Klienci mogą robić zakupy, składać zamówienia o każdej porze dnia i nocy. Jednym słowem nasz sklep generuje zyski dzień i noc praktycznie bez naszego udziału. Do samoobsługi całodobowego serwisu warto zaopatrzyć się w dobre narzędzia zarządzania naszą witryną ( oprogramowanie strony), które będą automatycznie generowały zamówienia i płatności. Dzięki czemu też zaoszczędzimy sobie czasu i pieniędzy na administrowanie całym serwisem.
ü  3.Jedną z wad wytykanych sklepom internetowym  jest ich mniejsza wiarygodność niż sklepów tradycyjnych. W sklepie tradycyjnym mamy do czynienia fizycznie ze sprzedawcą oraz siedzibą. Jednakże aby tą cechę przemawiającą na niekorzyść naszego sklepu skompensować, w Internecie coraz dynamiczniej rozwija się  rynek opinii publicznych produktów oraz usług realizowanych przez  sprzedawców internetowych. Dziś wiele firm i portali internetowych specjalizuje się w zbieraniu opinii od internautów i bardzo poważnie traktuje te badania. Nasz sklep też będzie oceniany. W tym wypadku warto zadbać o dobrą obsługę klienta oraz dobrą jakość oferowanego towaru. Warto również wprowadzić możliwość wydawania opinii i komentarzy przez klientów bezpośrednio na naszej witrynie internetowej. Dzięki pozytywnym opinią mamy szanse, że zdobędziemy zaufanie szerszej rzeszy potencjalnych nabywców, a tym samym przyczynimy  się do wzrostu sprzedaży naszych produktów oraz wygenerowania większych zysków.
Podstawową drogą do sukcesu (oprócz asortymentu) jest popularność  i intuicyjna dostępność naszego serwisu sprzedażowego dla potencjalnego internauty. Biorąc pod uwagę wymienione wskazówki mamy szanse zrealizować cele naszej działalności. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz