Akademia Życia

Terapia, jasnowidzenie to moja pasja. Udzielam konsultacji, porad duchowych oraz przepowiadam przyszłość. Jednak nie jestem typową wróżką czy jasnowidzem. W swojej pracy staram się nakierować Cię na właściwą drogę i zwrócić uwagę na te aspekty twojego życia, które Ci umykają, a mogą rozświetlić drogę twojego życia.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 stycznia 2013

Cztery proste kroki do twojego e-sklepu



Rynek sprzedaży internetowej odnotowuje dynamiczny przyrost każdego roku. Założenie sklepu internetowego jest w obecnych czasach coraz częstszą praktyką zarówno wśród już istniejących sklepów stacjonarnych jak i wśród firm rozpoczynających swoją działalność. Sklep internetowy zaczyna stanowić trzon działalności firmy, nie będąc już mało opłacalnym dodatkiem, jako witryna internetowa, a głównym źródłem przychodu.

Zaletą tego typu sprzedaży jest to, iż nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych, nie wymaga szczególnego doświadczenia w sprzedaży, oszczędza czas oraz nie generuje kosztów w postaci wynajmu lokali, magazynów, zakupu towarów oraz zatrudniania ludzi. Dlatego coraz więcej  osób, zakładając swój pierwszy biznes właśnie myśli o tego typu prowadzeniu działalności.  Wiele z tych osób zapewne ma fantastyczne pomysły na temat prowadzenia takiego interesu, ma wybrany już typ towarów, produktów oraz usług, które by widziało w swoim sklepie internetowym. Jednakże często się zdarza ze nie mają pojęcia jak się za to zabrać tak od strony czysto technicznej.  Założenie sklepu internetowego można omówić w czterech prostych krokach:
Krok 1 – Założenie działalności gospodarczej- sprawy administracyjno-prawne
Zgodnie z prawem polskim, aby rozpocząć sprzedaż w Internecie należy założyć działalność gospodarczą. Po założeniu działalności w sądzie okręgowym, wpisaniu firmy do rejestru oraz nadaniu numerów NIP i REGON możemy zacząć handel w Internecie. W sklepie internetowym należy umieścić swoje pełne dane - jako podmiotu prowadzącego sklep. Twój klient powinien bez problemu znaleźć informacje kto jest właścicielem sklepu oraz gdzie znajduje się jego siedziba. Wymagany jest również przejrzysty regulamin sklepu oraz regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
Krok 2 – wybór asortymentu- czyli co będziemy sprzedawać ?
Czy już masz pomysł na to co będziesz sprzedawać ? Jeśli nie, to czas się nad tym zastanowić. Po wyborze sprzedawanego asortymentu należy określić kto będzie twoim klientem. Sprawa ta jest bardzo istotna ponieważ grupa docelowa odbiorców twojego towaru determinuje dalsze twoje działania, związane z dotarciem do  twoich klientów docelowych poprzez właściwą reklamę i promocję sklepu,  odpowiadającą na ich potrzeby. Szczegółowo na ten temat  możemy poczytać na stronie:  
http://sklep.galeria-online.pl/co-sprzedawac-w-sklepie-internetowym/
Krok 3 - Adres www Twojego sklepu internetowego
Nadszedł czas aby zastanowić się nad adresem internetowym, który będzie również szyldem i wizytówką Twojej firmy. Ważne żeby nazwa była w miarę nie skomplikowana i łatwa do zapamiętania i oczywiście spójna z działalnością jaka chcesz prowadzić na twojej witrynie internetowej ( np. z asortymentem produktów, usługa, lub grupa docelowa nabywców). Na stronie
www.dns.pl można sprawdzić czy nazwa/ domena naszej strony nie jest już zajęta.  Jeśli posiadasz już swój adres internetowy lub domenę internetową przejdź do dalszych działań.  
Krok 4 – Budowa i uruchomienie strony
Jeżeli już wiesz jaką  działalność będziesz prowadził i jak będzie nazywała się twoja strona to teraz przechodzimy do spraw czysto technicznych. W tym punkcie należy:
- zająć się częścią graficzna strony www sklepu,
- umieścić stronę WWW sklepu na serwerze internetowym. Zakup serwera i domeny, 
- wdrożyć i uruchomić oprogramowanie do zarządzania stroną oraz obsługa jej przez klienta. 

W tym wypadku warto ta część powierzyć specjalistom. Jeżeli sam nie jesteś informatykiem, a zależy ci na profesjonalnym wygładzie i profesjonalnej obsłudze twojego serwera sklepu to warto wybrać firmę informatyczną, która sama się zajmie strona techniczną twojej witryny, czyli dobierze odpowiedni serwer i domenę do potrzeb twojego sklepu, dostarczy i wdroży odpowiednie intuicyjne oprogramowanie do obsługi twojego serwisu. Firmy tego typu służą pomocą przy administrowaniu serwisem od strony technicznej. Dodatkowo świadczą serwis gwarancyjny oraz konsultacje techniczne, dotyczące oprogramowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz