Akademia Życia

Terapia, jasnowidzenie to moja pasja. Udzielam konsultacji, porad duchowych oraz przepowiadam przyszłość. Jednak nie jestem typową wróżką czy jasnowidzem. W swojej pracy staram się nakierować Cię na właściwą drogę i zwrócić uwagę na te aspekty twojego życia, które Ci umykają, a mogą rozświetlić drogę twojego życia.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 maja 2015

Letni detoks

W zeszłym roku stosowałam ten napój. Podobno odchudza, ale Ja na sobie tego nie stwierdziłam. Na właściwości odtruwające. Trudno mi powiedzieć coś na ten temat. Ale jest jedna rzecz. Otóż bardzo dobrze  smakuje. Na letnie gorące dni idealny napój do picia. Ma delikatny cytrynowo- ogórkowy smak z nutą mięty i świetnie orzeźwia.



 2 cytryny
   1/2 ogórka
   10-12 listków mięty
   3/4 l wody

Składniki pokroić na plasterki i zalać wodą.
Dodać miętę.
Odstawić na noc, aby powstał napój detoksujący, który usuwa z naszego organizmu wszelkie zanieczyszczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz